Ta vara på era söndagar!

Godmorgon!
 
Här ligger jag i sängen och myser. Har precis rengjort ansiktet med mina fina Mary Kay produkter. Nu ligger jag här med myssockor på och VeckoRevyn i knät.
 
Det är så många som slösar bort sina söndagar på att ha måndagsångest. Även jag har gjort det några gånger. Men det har jag slutat med nu. Man slösar ju totalt bort en ledigdag med att gå runt och tänka på att det är dags att jobba igen imorgon. Detta hör man folk säga, ser folk skriva ut på Facebook etc. Tänk om all negativitet försvann kring detta. Då skulle denna dag bli bättre för alla.
 
Min söndag har iallafall börjat hur bra som helst. Får se vad resten utav dagen har att bjuda på! Det här har även blivit lite utav en familjedag. Vi alla är samlade på söndagskvällar och så brukar vi titta på film tillsammans. Så denna dag är inte alls så dum om du frågar mig. Den är faktiskt riktigt mysig.
 
 
Kategori: