Borta bra men hemma bäst!

Alltså HEJ!

fina fina ni. Jag förstår att det är många som har gett upp hoppet om mig och min blogg. Det har jag nästan gjort själv, tills jag kom på att dom nya sätten inte alltid är dom bästa. Jag saknar blogg.se och hur enkelt allt är jämfört med finest. Men nu vet jag det. Ibland behöver man prova på annat för att inse hur grymt det gamla var! 

Lovar inte någon kickstart med flera inlägg per vecka eller något sådant. Utan jag kommer blogga när jag känner för det. Men minst 1-2 inlägg per vecka iallafall. Sen kanske det blir fler iochmed hur enkelt det är via denna underbara app. 

Mycket har iallafall hänt sedan sist. Jag fortsätter med lchf och träning i min vanliga ordning och trivs superbra med mitt liv förtillfället. Jag ska börja plugga upp lite ämnen i slutet på maj. För att kunna söka till min utbildning i januari. Håller alla tummar och tår att jag klarar mina distanskurser! Min skola ska kontakta mig när det är ca 3 veckor kvar tills kursstart ang böcker osv. Iiiiihhhh. Kan inte låta bli att tycka att det ska bli lite spännande! Trots att plugga inte riktigt har varit min starka sida genom åren.

Jag klarade även av att springa 1 FUCKING MIL uran att stanna en enda gång förra helgen! Galet nöjd och imponerad över mig själv. 

Sen ska jag om 2,5 vecka tatuera mig igen! :D som jag har pratat om denna tatuering. Enda sen jag gjorde mina 2 första för över 2 år sedan har jag vetat vad min 3e ska bli. Så nu är det bokat och klart, ingen återvändo! Mailade min tatuerare idag ang tankar och idéer samt bifogade lite bilder. Ser verkligen fram emot det! Och vad det blir för något får ni se när det är klart ;)

En till SJUKT rolig grej är att jag och emelie ska flytta om 1,5 månad. Vi hyr just nu en lägenhet av en bekant, men eftersom han ska sälja så var vi tvungna att leta efter något nytt. Och som nedstiget från himmelen såg jag en annons angående en lägenhet på Bolinder strand. En stor lägenhet med en fet balkong och världens sjöutsikt. Så på fredag skriver vi på ett 2handskontrakt på 1 år och vi är så sjukt exalterade :D

Ni ser vad mycket som händer medan man är borta. Nu lovar jag att inte försvinna sådär länge igen! PUSS!

Im back!
Kategori: