friday im in love

Hej alla fina!

Idag har det varit en mycket lyckad dag. Jobbdagen gick bra som vanligt. Strosade runt i jakan en sväng efter jobbet. Stötte även på min käre sambo en sväng. Sen åkte jag till Kallhäll och blev upplockad av Markus. Vi åkte och handlade käk sen var vi hos honom resten av kvällen. Oj va fint han har fixat i sin nya lägenhet alltså! Wow! 

Tänk va kul man kan ha med snapchat! 

När det var dags att rulla hemåt bestämde jag mig för att dra hem till mor och far som bor i samma hus. Har ju fortfarande nycklar hem dit och när jag öppnar dörren står min käre bror med knutna nävar och tror att jag är en inbrottstjuv. Haha! Mamma och pappa hade precis dragit iväg till jakan så jag snackade lite med min käre bror innan jag gick och la mig i badet. 

Och här ligger jag. 45 minuter senare. Detta badkar är nästan det jag saknar mest med att bo hemma! Helt galet vad skönt det är!

Imorgon är det party på schemat så det har passat perfekt med en riktig myskväll. Nu ska jag fortsätta njuta av badet en stund till och sen gå och hänga lite med min fina lillebror igen. Får se om jag sover kvar här eller knallar hemåt sen. Hörs imorgon. PUSS!
Kategori: