Imorgon kan man säga imorgon är det fredag!

Hej alla fina!

Imorse öppnade jag så klockan ringde 04.50. Galet egentligen.. som tur är så är jag rätt morgonpigg. Sen föredrar jag att börja tidigt och sluta tidigt, så jag gillar ändå mina öppningar :) på fredag öppnar jag också men då slutar jag redan vid 14.30! 😃

Efter jobbet drog jag till jakan och mötte upp mamma och pappa. Vi satt på tastys och snackade lite sen handlade vi innan jag blev avsläppt hemma :) middagen idag bestod av fläskfilé, gurka och chilibea! Nomnomnom!
Älskar dumboglaset, hihi!

Nu ligger jag i soffan och kollar på lyxfällan. Man får ju nästan ont i magen. Hur kan folk sätta sig själv i sånna sjuka situationer?

Tvätten är i maskinen. Älskar onsdagar. Slutar redan vid 15.30, vilodag från gymmet så jag hinner fixa med annat här hemma (dock längtar jag redan nu till gymmet imorgon), hinner kolla lite serier också sen börjar jag inte förns kvart över 8 på torsdagar så jag kan lägga mig lite senare. Onsdag är en bra dag med andra ord!

Innan bowlingen med jobbet förra helgen (som jag vann btw)! 
Kategori: