my weekend so far.

Hej alla fina!

Igår vaknade jag ju med ont i halsen och huvudvärk. Hade planer på att gå ut och träffa tessi för att se vart vägarna ledde men jag blev hemma hela dagen/kvällen. Med en huvudvärk som vägrade släppa så kände jag att jag inte pallade dra iväg. Kändes som jag hade feber och jag var hur seg som helst. Så det blev en hemmakväll med mig själv, god middag, vampire diaries och filmer. Helt ok ändå. Lite uttråkad emellanåt då jag inte brukar ligga hemma en hel lördag, men så blir det ibland. Nästa lördag är det valborg och då ska jag iallafall INTE ligga hemma :)

Hade kul med snapchats nya uppdatering. Här med pappas ansikte.
Och här såg man rätt fräsch ut!

Sen satt jag och sminkade mig i ca 1 timme. Fixade med contouring och hela baletten. Älskar allt som har med smink att göra! Sjukt roligt att testa nya saker!

Sedan insåg jag att sminkningen var lite smått onödig då jag ändå bara skulle hänga hemma med mig själv och min dumma huvudvärk.

Idag när jag vaknade så kändes det bättre iallafall. Känner mig inte helt hundra nu Heller så det blir hemmahäng med massa bloggläsande/bloggskrivande, instagram, Facebook, serier och filmkväll med sambon senare. Imorgon ska vi på heldags vandring med alla 3or så jag kan inte riskera att vara sjuk då! 

Såhär har iallafall min morgon sett ut:
Massa läsande. Prenumererar på Vecko Revyn så har läst massa gott och blandat denna morgon.
Blandannat mitt horoskop. Som jag dessutom kunde relatera rätt mycket till. Spännande!

Nu ska jag fortsätta kolla på KUWTK! Loveit! Hörs sen. PUSS!
Kategori: