Saturday

Hej alla fina!

Jag har varit vaken sedan runt 7 tiden. Fast jag är ledig.. arbetsskadad deluxe. Har fått ont i halsen också. Började märka av det redan igår. Brukar alltid testprata och se om jag låter hes när jag har ont i halsen och det gör jag. Surt. Jag som hade tänkt gå ut och springa. Men nej. Aja det blev iallafall 3 gympass denna vecka. Så kan man hoppas att halsontet går över tills måndag då det är dags för en ny vecka fylld med svettiga träningspass! 


Igår var det en mycket lyckad dag. Jag öppnade vilket resulterade i att jag slutade vid 14.30. Drog till gymmet och efter det till centrum för att möta Emelie. Vi köpte med oss en blombukett och gick ner till den fina lägenheten på Bolinder Strand som vi kommer att bo i från och med slutet på maj och 1 år framåt. Kontraktet skrevs på och inga är lyckligare än oss. Gud vad vi längtar!! 

Efter det gick vi hem. Jag åt god middag bestående av nötytterfile med stekt paprika, gurka och beasås. Lite senare kom Tessi, Hanna och Hjalle förbi. Det blev massa snack och sällskapsspelet Absolut överens som förgyllde denna kväll. Riktigt trevligt! Gick och duschade och la mig i sängen direkt efter. Lagom trött tjej efter att ha varit vaken i ca 20 timmar.

Nu tänkte jag ligga kvar här i sängen ett tag eftersom klockan inte är mycket alls. Sen ska jag gå upp och fixa iordning i rummet. Har massvis med påsar fulla med kläder som jag tänkte skänka bort. Får se vart det blir :) sen är det annat jag ska fixa och trixa med. Och solen lyser in genom fönstret. Love it! ❤
Kategori: