Vill. Ha.


Lite halvt shopaholic som man är har man ju på senaste tiden fått försöka hejda sig lite. Innan har jag spenderat mycket pengar på shopping men nu har man ju förstått att det är rätt bra att spara lite pengar också.. 

Lite surt att inte kunna klicka hem saker man blir fullständigt kär i. Men jag har exakt allt som jag behöver och mer därtill. Nästa månad går alla pengar till hyra, räkningar, mat och min tatuering i stort sett. Månaden efter kanske jag klickar hem 1 av alla saker ovanför och sedan resten månadsvis efteråt. Så man både kan spara pengar och shoppa litegrann samtidigt 😉 

Man märker att man har kommit in i träningslivet när i stort sett allt man kollar på numera är träningskläder och bra löparskor 😂 självklart dreglar man över annat också. Som snygga jackor, sneakers, klänningar, croptops, byxdressar, outfitskonton, sminkningar, frisyrer/hårfärger m.m Jag skulle kunna sitta hur länge som helst och kolla runt på allt sånt. Det är jag nog inte ensam om som tjej.

Kategori: