Done!

Så. Nu är hela min årssummering klar. Tog mig ca 1,5 h att skriva del 2. Skönt att vara klar. Och sjukt va mycket roligt man har varit med om år 2015. 

Detta inlägg skrev jag ut på Facebook och fick underbar respons. Vilka fina människor jag har i mitt liv!

Men det är sant. Jag har blivit så mycket starkare och lärt känna mig själv på ett helt annat sätt. Jag vet att jag klarar av så mycket mer och är bra mycket starkare än vad jag en gång trodde. Det här dåliga självförtroendet är borta och jag känner mig piggare och lyckligare! Jag kommer alltid se tillbaka på 2015 med ett leende och en stolthet. Jag är så glad att jag beslöt mig för att sluta röka, ta tag i kosten samt träningen. Vågade mig även på en heeelt ny frisyr och flyttade hemifrån. Detta år har varit så jävla BRA! Det är nästan lite sorgligt att det är slut. Men nya utmaningar och händelser väntar nu och det ser jag fram emot! Bring it on!
Kategori: