freeedag

Hej alla fina!

Den bästa dagen på hela veckan är här. Hela helgen har vi framför oss och äntligen får man sova ut! Helt fantastiskt underbart. Men veckorna går lite för fort ibland. Klagar inte över att helgen alltid kommer såfort men lite skrämmande är det. Helt plötsligt kommer jag vakna upp och vara 25..

När jag kom hem, helt frusen precis som igår, så värmde jag maten från igår i micron och stekte lite champinjoner. 

Köttfärssås med osttäcke, sjögräsnudlar och smörstekta champinjoner. En riktigt god lchfmåltid!

Efter det kollade jag runt på mobilen. Facebook, snapchat, instagram, bloggar. U name it. Sen kom min fina sambo hem. Samtalade lite med henne innan jag gick till centrum och handlade lite. Hade med mig min bästis på andra sidan luren under tiden. När jag kom hem började jag baka lchfkladdkaka. Resultatet blev en galet mätt tjej som nu har intagit soffläge. Det var gott med andra ord! 

Ni ser ju själva. Muuums! 

Nu ligger jag bara här och njuter galet av att det är fredag. Jag lever fan för denna dag! Haha.

Idag på rasten när jag myste lite med min homeboy!
Kategori: