Hej 2016!

Hej! 

Kul att se att så många fortfarande vill följa mig och mitt liv år 2016. Tänk er. Det är 2016 nu. Helt sjukt. 

Jag har haft en sjukt händelserik och grym julledighet måste jag säga. Har hunnit med att fira jul med världens bästa familj, åkt på kryssning, firat nyår och morbrors 60 årsdag i dalarna samt varit i Gävle. Sen jag kom hem har jag hunnit partaja med familj och vänner. Kom hem kl 07 imorse.. haha! Tur att man tog det hyfsat lugnt med drickan så man inte mår pyton den sista lediga dagen. Jag mår faktiskt väldigt bra, lite små trött bara men det är ju inte så konstigt med tanke på mina 3 timmars sömn. 

Nyår var hur lyckat som helst. Herrejösses. Nyår/60 årsfest med countrytema. Brasa var tänd ute med massa fårfällar på bänkarna runtomkring. Vi grillade och åt mycket god mat sen gick vi in. Mamma och Mariana  (Steves fru) hade knåpat ihop en låttext till Steve som vi alla sjöng för honom. Sen fick han ett presentkort utav oss allihopa. Och det ska gå till en träskulptur. En björn. Som han har velat ha i alla dessa år. Han blev så glad. Man blev helt rörd. Sen blev det dans och fyrverkerier och sedan fortsatte festen ner till våran stuga. Otroligt lyckat nyår! Så kul att vi blev så många också. Jag bara älskar min släkt! Så underbara allihopa.

Hoppas erat 2015 slutade på bästa möjliga sätt med nära och kära, dunder och brak. Så som det ska va! :)

Tänkte göra en liten summering utav året som har gått, men det lär jag ta i ett nytt inlägg. PUSS!

Kategori: