Måndag - check!

Hej underbara ni! 

Min dag har varit bra. Imorse ville jag bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova hela dagen. Men efter 10 minuters snooze så tog jag mig i kragen och klev upp. Väl uppe så piggnade jag till rätt fort. Skulle nog säga att jag är hyfsat morgonpigg av mig ändå. Det har jag varit sedan jag var liten och fått utav mamma :)

Det gick superbra på jobbet. Tiden bara swishar förbi. Det som är så skönt. Men läskigt samtidigt. Vart tar tiden vägen? 

Efter jobbet lagade jag kyckling i ugn med osttäcke. Har blivit rätt mycket kyckling dom senaste dagarna då jag hade typ 2,5 kg i frysen. Haha!

Nu håller jag på att koka ägg tills imorgon då jag först ska ha 1 till frukost som pålägg på mina ostplättar, sedan ska jag även ha 1 före gymmet och 1 efter. Måste få i mig lite protein. Gymmar direkt efter jobbet på tisdagar så då är det bra att få i sig något litet innan också. Så man får lite extra energi. 

Nu ska jag packa träningsväskan och sedan läsa lite bloggar innan det är dags för en dejt med John Blund. Hörs mer imorgon! PUSS!

P.s. Har du inte hört denna låt, gå in och lyssna asap! Sedan jag hörde den första gången förra helgen har jag påriktigt lyssnat på den mer än 50 gånger. Har inte ens tröttnat ännu! 
Kategori: