Slut på det roliga.

Hej alla fina!

Del 2 utav mitt 2015 kommer imorgon eller i helgen. Det tog ett bra tag att göra det inlägget kan jag tala om. Men det var även mycket roligt att titta tillbaka på allt.

Resten utav dagen har bestått utav handling i centrum med syster. Jag lagade sjukt god middag bestående utav fläskfiléwook med shiratakinudlar. Smakade himmelsk. Den rätten ska jag garanterat göra om. Efter det satte jag och min bästa sambo på en film och åt mys. Filmen hette Stuck in love och är verkligen att rekommendera!

4 av 5 toasters 👌

Det blev ett lyxigt och mysigt avslut på en välförtjänt semester. Just nu känns det tungt att behöva stiga upp tidigt för att gå till jobbet imorgon. Jag har tänkt ut massa olika sätt för mig att bli rik på så jag slipper ha ett heltidsjobb, men ideerna är inte tillräckligt bra. Får fortsätta jobba på dom. Men väl där så kommer det kännas bra. Det vet jag. Det ska bli kul att träffa alla barn och kollegor igen!

Nu har jag räknat timmar som vanligt och somnar jag om 8 minuter så får jag 7,5 timmars sömn. Helt ok. Vi hörs mer imorgon! PUSS!
Kategori: