Söndag.

Hej alla fina!

Helgen har varit otroligt lyckad. I fredags blev det spelkväll hemma hos Markus med tessi Hanna Oliwia Julia och micke. Vi körde Med andra ord och Absolut överens. Hur kul som helst. Fyfan va vi skrattade! Vi tog en uber hem vid runt 1 tiden sen somnade jag gott när jag kom hem. 

Igår städade jag och packade upp packning osv. Tvättade lite, duschade och lagade middag. Senare kom tessi förbi sen kollade vi på Carrie Diaries tills halv 2 tiden! Somnade även sött i sängen efter denna kväll.

Idag har jag tvättat, ännu flera maskiner. Gräddat 2 plåtar med ostplättar, skrivit ner massa nya recept i min receptbok som jag fick utav Emelie i julklapp, varit och handlat i centrum, ätit och kollat på Carrie Diaries. En riktigt lugn och skön dag med andra ord.

Imorgon är det dags för den första riktiga jobbveckan år 2016. Känns rätt tungt. Har varit så skönt att vara ledig. Men man kommer snabbt tillbaka i gamla rutiner I guess. Och vips så kommer det vara fredag igen! Plus att jag faktiskt har ganska roligt på mitt jobb :) 

Nu ska jag försöka sova. Släppa alla tusen tankar i huvet och bara koppla av. Det kan vara svårt ibland. Speciellt på en söndagkväll. 

Hoppas eran helg har varit lyckad. Vi hörs mer imorgon. PUSS!

Kategori: