Torsdag

Hej alla fina!

Förlåt för 0 update igår men jävlar va trött jag var. Gick superbra på jobbet. Kom hem. Tvättade lite. Lagade svingod mat bestående utav köttfärssås med sjögräsnudlar. Kollade ca 3 avsnitt utav Carrie Diaries. La mig på sängen och somnade med smink på och hela köret. Vaknade vid 23 och bäddade ner mig. Vaknade vid 03.39 och trodde jag hade försovit mig men icke sa nicke. La mig tillrätta igen med ett belåtet leende och somnade om igen

Idag har jobbdagen gått sjukt bra. Har känt mig som en kick ass pedagog. Vissa dagar bara rockar. Vissa dagar bara älskar jag mitt jobb!

När jag kom hem bytte jag och till mysbyxor direkt. Mina lår var helt illröda efter den sjuka rysskylan som härjar där ute. Fixade god mat bestående utav vitkål och champinjoner stekta i mycket smör och lite olja och till det blev det supergoda kotletter. Allt kryddat med lchf grillkrydda. Mums! Kan återigen säga att jag bara älskar denna livsstil. Har svårt att se mig själv börja äta "normalt" igen om jag ska vara ärlig. 

Nu ska jag förbereda mig för ett gympass. Älskar känslan efter gympasset på torsdagar. Ioförsig efter alla gympass men just efter torsdagspasset är man lite extra glad när man har hela helgen framför sig.

Vi hörs senare eller imorgon, PUSS!
Kategori: