Fullspäckad helg.

Vilken underbar helg! Helt otroligt!
I fredags blev det sol nere på badet, som vanligt. Lite svårt att låta bli när man bor 1 minut ifrån stranden. Sedan kom min älskade lillebror förbi en sväng. Senare hängde jag emelie terese Johanna hjalle axel och Jessica hemma hos oss. Skratt, snack, musik, alkohol, singstar och ölhävartävling sen gick vi ner till stranden och körde ölkubb. Roligaste på länge! Stötte även på några irländare som joinade oss. Efter det drog vi ut.
Sjukt lyckad kväll!

I lördags hängde vi på stranden. Hela gänget från i fredags. Vädret blev rätt kasst lite senare så vi drog hem igen. Hängde hos oss på ballen med musik och massvis med skratt. Senare drog dom andra vidare men jag och tessi stannade kvar. Köpte mat och massa gott i centrum och hade världens mysigaste filmkväll. Vi såg me before you. Det var den finaste/jobbigaste filmen jag har sett på riktigt riktigt länge. Kanske tillochmed någonsin. Jag fulgrät nästan halva filmen. Haha! Tessi låg och skrattade åt mig samtidigt som hon grät själv. Galet bra var den iallafall!
Sedan drog b2 hem vid runt halv 1 tiden och efter ett tag kom emelie hjalle axel och Jessica hit. Vi spelade sällskapsspel och umgicks tills ca 4 på morgonen.

Och igår var det en riktigt riktigt bra dag. Vädret var fint EXAKT hela dagen. Jag emelie och hjalle knallade ner till stranden vid halv 2 tiden. Lite senare kom axel och Jessica oxkså. Vi drog inte hem förns efter sju tiden. Det blev många timmar av sol, bad, massa bollek i vattnet samt en boulematch.

När vi kom upp drog dom andra till matadoren men jag chillade kvar hemma. Tänkte kolla serier och grejer men jag somnade redan vid halv 11 tiden ungefär.
Idag är jag utvilad :) ska kolla ett nytt avsnitt av Pretty little liars och sen gå upp och käka lunch.

Ha en grym dag så hörs vi! PUSS!

Kategori: