Gott och blandat.

Ligger här i sängen och lyssnar på The Fray med Happiness. Tänker på hur otroligt nöjd jag är över mitt liv. Vad tacksam jag är för allt jag har.

Snart ska jag gå upp och sätta på musik i högtalarna sen tänkte jag städa litegrann. Min älskade syster går på semester idag så jag tänkte att hon skulle få komma hem till ett extra fint hem. Sen vid runt 12 tiden när städningen är klar och lunch finns i magen tänkte jag knalla ner till badet och sola i flera timmar. Bättra på brännan lite nu när helgen kommer. Och ikväll är det party!

I onsdags var vi ju ute och skålade för min avslutade kurs samt mammas och pappas 26 årsdag. Kan ni tänka er. 26 år har dom varit tillsammans. 18 och 23 år var dom när dom blev ett par och 1 år senare kom lilla Emelie till världen. Mamma var tvåbarnsmamma när hon var 21 år gammal. 2 år yngre än jag är nu. Varken jag eller emelie går i mammas fotspår direkt.
Kan ju bero på att båda är singlar också. Haha! Och jag har absolut ingen brådska med barn. Känner att det finns lite som jag vill prioritera innan det är dags att sätta ett nytt liv till världen som jag vill ge mitt allt till.
När vi var ute träffade jag även en gammal vän som gav mig massor beröm för min viktnedgång sen jag började med lchf. Mycket kul att höra! Hon läser tydligen min blogg ibland, också superkul! Tänkte lägga ut rätt mycket matbilder nu under sommaren. Vissa gånger kanske jag skriver med recept men oftast inte. Är det någonting ni tycker ser extra gott ut så tveka inte på att fråga om recept i en kommentar så lägger jag ut det mer än gärna. Och är det någon som har andra frågor om lchf så är det bara att fråga på! Många har frågat mig ang denna livsstil sedan jag började och jag tycker bara att det är roligt att dela med mig :)

Nu ska jag börja röra mig upp ur denna supersköna säng! Ha en grym dag så hörs vi senare. PUSS!

Pink sky från fönstret innan jag skulle sova igår. Helt galet. Bor vi verkligen här? Truly blessed.

Kategori: