Livet är som bäst just nu.

Hej alla fina!
Direkt när jag vaknade drog jag ner till badet och la mig på min limegröna handduk i solen. Efter ca 1 timme kom mamma förbi och överraskade med jordgubbar. Supermysigt! Vi satt i solen och pratade en stund innan vi gick hem till mig. Jag bjöd på ägg och bacon lunch och sen tog vi sällskap till stationen.
Nu sitter jag på en ersättningsbuss påväg till sundbyberg. Jag ska träffa min kusins tjej Carro och mina fina kusinbarn. Vi ska gå till marabouparken och skvätta runt massa i plaskis. Jag kommer samla på mig massa gos, bus och D-vitamin. Toppen! Carro hade bakat en lchfmandelkaka också. Hon är så söt. Varje gång jag är där lagar hon goda lchf maträtter. Idag ska jag även stanna på middag så jag kommer hinna träffa min kusin Johan också :)

Men vi hörs lite senare. Nu ska jag fortsätta lyssna på hög musik och kolla ut genom fönstret. Bland det bästa som finns! Vad vore livet utan musik? Ingenting!!
PUSS!

Kategori: