friheten och semestern står på glänt.

Denna dag har varit mycket bra. Det var en laborationuppgift som jag skulle göra idag som var lite smått baserad på uppgiften igår som handlade om genotyper, korsningsscheman och dominanta och recessiva alleler. Nej tänkte jag först. Men jag gjorde klart uppgiften med bravur och är hur jävla feting nöjd med mig själv som helst! I vanliga fall brukar jag alltid sitta och plugga tills halv 11- 11 tiden men idag var jag klar före kl 10. Hann tillochmed sitta ute med syrran på balkongen och njuta av den vackra solnedgången. Jag fick en riktig försmak av friheten och semestern som står på glänt! Jag längtar sååå mycket.

Och idag fick jag beviljad semester alla veckorna jag ville ha. 27,28,29,30,31. Yeeey :D

Sorry btw för allt tråkigt pluggsnack. Händer inte mycket mer i mitt liv just nu. Men håll ut! PUSS!

Kategori: