gårdag.

Min gårdag var rätt så händelserik. 

Slutade jobbet. Lite tidigare som vanligt nu under sommarlovet. Åkte till jakan småshoppade litegrann. Det blev en jumpsuit och en klänning som jag bara dog för. Riktiga Elise plagg. Sen blev det även 2 st fina toppar. Efter det åkte jag iväg och köpte en cykel. Haha! En begagnad dock men den funkar prima. Känns helt underbart att ha en cykel. Kommer knappt ihåg när jag ägde en senast. Så skönt! 
Väl hemma satt jag och fixade med min Mary Kay order. Blev en del produkter till några kunder men mestadels nya produkter till mig själv. Hihi! 

Är ni intresserade av Mary Kay är det bara att skriva till mig i en kommentar eller maila mig på [email protected]. Jag absolut älskar det märket och använder inget annat. Kan starkt rekommendera. Skriv om du vill veta mer!

Idag efter jobbet tog jag cykeln från stationen (lämnar den där när jag är på jobbet) och drog till Coop och handlade mat. Sen blev det direkt hem för matlagning och sedan plugg plugg plugg. Lämnade in mina två SISTA uppgifter!!! 33 fucking uppgifter har jag lämnat in på 4 veckor. En fet klapp på axeln! TUNG är du Elise!!! Nu är det bara plugga igenom allt jag har lärt mig dessa dagar sen är det slutprov på måndag. Det sker på plats. Kommer vara svinnervös. Håller alla tummar och tår att det kommer gå bra.

Imorgon öppnar jag så då ringer klockan megatidigt. Tänkte ta en snabbdusch och sen sussa. Vi hörs sötnosar! PUSS!

Åh vad jag saknar träningen! Inte tränat sen jag började plugga. 5 veckor sen. Helt jävla galet. Snart är jag tillbaka igen. Hungrig efter nya resultat!
Kategori: