Godmorgon fantastiska söndag!

Denna dagen kommer bli bra. Den har startat bra iallafall. Bara legat och chillat i sängen sedan jag vaknade. Precis som igår. Kollat runt på bloggar, instagram osv. 
Tänkte gå ut och springa en liten runda lite senare. Innan dess blir det mer av det här. Bara ligga och ta det lugnt. Ska kolla ett till avsnitt av keeping up With The kardashians också. Samt det senaste avsnittet av orange is The New black :D längtat så mycket! 
Det som är så himla skönt med att vakna tidigt på helgen är att man kan ligga och chilla, kolla serier osv utan att slösa bort halva dagen! Perfekt. 

Sedan står plugg och tvätt på schemat idag!

Igår hade jag världens mysigaste dag med mamma. Vi åkte iväg för att fixa ett nytt leg till mig och mamma följde med för att identifiera mig. Bara de att hon märkte att hennes leg också precis hade gått ut. Så mamma fick också fixa ett nytt samt så måste hon åka tillbaka på måndag med giltigt pass innan dom kan skicka iväg våra handlingar. Vi hade så himla roligt! Jag fick ta om min bild 3 gånger för att jag såg ut som en psykopat och mammas första bild blev så hemsk så hon höll på att tappa hakan. Vi skrattade så det ekade i hela polishuset! 
När hela den processen var klar så åkte vi in till stan. Vi gick runt i kungsan och kollade runt bland alla mattält men det fanns inte riktigt något lchfvänligt plus att det regnade. Så vi hamnade på Fridays istället. Fina mamma bjöd på mat. Ceasarsallad blev det för min del. Supersmarrigt! Sedan satt vi där i ca 3 timmar och pratade om allt och ingenting.

Efter det blev det hemgång. Tåg och ersättningsbuss och sedan kom pappa till centrum och körde hem mig innan dom fortsatte hem till sig. Världens bästa föräldrar har jag. Gud va jag älskar dom två människorna! ♡ 

När jag kom hem var emelie hjalle Sandra och moa här och spelade spel. Jag hade gärna joinat men för mig blev det plugg resten av kvällen. Sedan gick jag och la mig vid runt 01 tiden. Och så vaknade jag vid runt 08 idag pigg och utvilad. Perfekt!!

Kategori: