Känslan är underbar.

Godmorgon alla fina!

Jag är så otroligt tillfredsställd med livet just nu. De senaste 3 veckorna har varit fullspäckade med jobb, plugg och aktiviteter exakt varje helg. Men just i detta ögonblick är jag så avslappnad. Jag bara njuter. Har legat i sängen sen ca 07:40 och bara chillat, läst igenom paulas och Hugos bloggar. Ca 100 inlägg skulle jag tro då jag inte har hunnit läst på flera veckor. Serier har jag inte heller haft tid att se. Så efter detta inlägg ska jag kolla på ett avsnitt av keeping up With The kardashians. 
Detta är den 3e helgen i nya lägenheten och det är FÖRSTA gången jag bara bara tar det lugnt en kväll och vaknar upp före kl åtta utvilad. Det har verkligen varit något exakt varje helg sen vi flyttade hit och just nu bara njuter jag av att inte göra ett skit. 
Iallafall i ca 2 timmar till. Sen är det dags att fixa iordning mig för att åka till polishuset på bergsgatan och fixa ny legitimation. Mamsen måste följa med för att identifiera mig, haha! Var inte alls förberedd på att mitt leg skulle gå ut i tisdags så förtillfället har jag ingen identitet alls. Inget leg och inget pass.
Så det ska vi åka och fixa. Får se om vi stannar och lunchar någonstans. Resten av dagen är det plugg, blogg och kanske lite hemmaträning som gäller.
Apropå träning. JESUSCHRIST vad jag saknar träningen! Förut var det träningen som tog upp den mesta tiden från min vardag. Nu är det plugget. På vardagarna finns det verkligen inte tid för något annat än jobb och plugg.. det suger. Men det är bara ca 2 veckor kvar på kursen och efter det ska jag komma igång med träningen igen. LÄNGTAR SÅ MYCKET! tänkte fokusera på löpning i sommar. Finns väldigt bra spår här. Sedan ska jag springa bellmanstaffeten med jobbet i augusti och jag planerar att få ännu bättre tid än jag fick på vårruset! 

Jag har redan skrivit en halv bok och jag har knappt kommit halvvägs. Märks att man inte har bloggat på ett tag. Finns det ens läsare som läser mina milslånga inlägg? Några kikar fortfarande in här iallafall trots min ekande frånvaro. Men det kommer bli bättre. Snart har jag fått tillbaka mitt liv igen. Under sommaren blir det mycket update, träning, kost, sommarbilder och outfits hade jag tänkt lägga lite extra fokus på. Det är ju så sjukt roligt att ha till framtiden. Det blir som en dagbok fylld med minnen och bilder att kolla tillbaka på när man är äldre. Redan nu kan jag bläddra tillbaka bland inlägg från 2009 och bara dö av saknad av gamla tider samt dö av skratt för hur man formulerade sig och levde på den tiden. Är mycket glad över min blogg! 
I ca 8 år har vi hållt ihop. Vi har varit med om mycket. Tonårstider, en del otroligt pinsamma inlägg, jobbiga perioder i livet, bortgångar, skratt, massvis med bilder och fina minnen!

Nu passar det bra in med lite throwback bilder så får jag fortsätta min update i ett nytt inlägg helt enkelt. Märks som sagt att det har varit ett uppehåll ett tag. Det tar liksom aldrig slut!

Vi slänger tillbaka tiden till år av..

..vänskaper

.. Lite annan teknologi och lite andra sminkmärken (ingen samsung galaxy s7 eller MaryKay på den tiden inte, haha)

.. alla dessa listor, haha

.."klottra över näsan" tiden

.. one tree hill ♡

.. kärlek till familj

.. En lång tid utan ögonbryn... hahah

.. fina människor som har försvunnit från våra liv. Aldrig bortglömda, alltid älskade ♡



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Kategori:
1 Olizigal:

skriven

Fina du, fina härliga minnen, fina vän <3