Midsommar

Hej alla fina!

Midsommarafton var mycket lyckad med familj och vänner. Grillat till middag och jordgubbstårta till efterrätt  (Made by me), jag åt dock grädde med jordgubbar, supergott. Sedan blev det 5 kamp, lite dans kring stången och den traditionella fotbollen. Hur kul som helst!

Jag kände mig dock lite halvdålig hela dagen. Ont i huvudet och lite illamående. Drack endast 2 drinkar på hela dagen/kvällen men behövde ändå avsluta kvällen med att spy.. usch! Vet inte om det hade med stress att göra att jag började må så dåligt. Jobbigt var det iaf. Låg i sängen innan jag skulle sova och bara kved.

Idag är det midsommardagen och jag mår toppen! Jag är nog den enda som är vaken. Ligger ute på våran tomt i en solstol och solar för fullt. Bra musik på och solen verkligen steker. I love it!!

Ikväll drar vi alla ungdomar till vintjärn och går på midsommarrocken i sin vanliga ordning. Astaggad! Massvis med raggarbilar, rockabillys, dans på logen och härliga människor! 

Vi hörs mer imorgon fina ni. Hoppas eran midsommar var fantastiskt! Nu ska jag fortsätta bättra på brännan. PUSS!

Kategori: