snart får jag tillbaka min Frihet!!!!

Jag råkade precis radera ett svinlångt inlägg. Just nu försöker jag bita ihop för att inte skrika rakt ut av ilska!! Jävla skit. Irriterande är bara förnamnet. Råkade komma åt en knapp sen var allt borta..

Aja. Ingenting att haka upp sig på. Jag får fatta mig kort då min väckarklocka ringer om mindre än 6 timmar.

Imorse efter att ha bloggat, läst bloggar, kollat runt på instagram och kollat keeping up With The kardashians så somnade jag om. Antagligen för att jag vaknade rätt tidigt. Somnade av och från mellan kl halv två till halv fyra ungefär. Hur skönt som helst! Brukar aldrig kunna sova ut eller somna om när jag väl har vaknat så det var riktigt lyxigt. Tog igen för all förlorad sömn den senaste tiden.

Resten av dagen har varit fullspäckad. Lagade tidig middag sen var det plugg som gällde. Sen ca 18 tiden har jag pluggat och varvat nere i tvättstugan fram till kl halv 12. Helt galet.. så skönt att det inte är så många uppgifter kvar på denna kurs, iiihhh! Snart får jag tillbaka mitt liv igen. Tänk snart kan jag träna, umgås med vänner, hänga med syrran eller bara ligga och kolla serier. Jag LÄNGTAR SÅ MYCKET! sen är min kurs slut precis tills min semester börjar också så då kommer jag ha all tid i världen att göra vad fan jag vill. Kommer verkligen uppskatta min fritid mer efter denna kurs. Mina nästa kurser är på halvtid så det är mycket bättre. Jag rekommenderar ingen att plugga heltid samtidigt som man jobbar heltid!
Min käre syster längtar också tills min kurs är slut, haha! Jag är inte världens roligaste sambo förtillfället kan jag säga. Men snart så:)

Nu blev det inte särskilt kortfattat ändå men det var inget ovanligt direkt. Dags för mig att försöka sova nu så jag slipper vara en zombie imorgon. Hoppas jag kan varva ner och koppla av bara. John Blund får se till att hitta hit snabbt. Vi hörs mer imorgon om jag hinner uppdatera då. PUSS!

Bild tagen ikväll. Ingen dålig utsikt från balkongen direkt.
Denna sommar kommer vi leva som kungar!
Kategori: