Update från Dalarna

Alltså herrejösses..... Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Direkt efter jobbet åkte jag med pappa och hämtade upp emelie och all våran packning hemma hos oss. Efter det hämtade vi upp resten av familjen sen började våran resa mot landet. Hela bilresan satt jag och pluggade and guess what?! 2 uppgifter kvar sen är det bara slutprovet kvar. 2 fucking uppgifter! Helt jävla underbart :D 

När vi kom fram blev det lite spel och sen chilla vi i soffan med musiklekar och massa skratt innan det var dags att gå och lägga sig.

Men nu till min överdrivet fullspäckade onsdag. Först hade jag öppningen så kl ringde före 5 tiden. efter jobbet när jag precis ska hoppa på en ersättningsbuss får jag sms från polisen att mitt leg är klart. Jag tvekade lite på om jag skulle åka då eller vänta tills efter midsommar. Men jag åkte iaf iväg. Hela den resan tog mig över 3 timmar!!! Till spånga och hem igen. Helt jävla galet. Dessa ersättningsbussar alltså.... När jag kom hem var det bara att laga ägg med smält ost på och slänga i sig innan det var dags att sätta sig ner med plugget. Blev klar med 1 uppgift innan fotbollen. Vilken jävla rysare! Satt och skrek halva matchen. Så otroligt surt att dom gjorde mål när det bara var ca 8 minuter kvar. Och överlag tyckte jag Sverige spelade bäst!!
Efter matchen var jag tvungen att göra en till uppgift och den satt jag med till kl 1. Sen var jag tvungen att hoppa in i duschen, raka benen osv eftersom vi skulle åka direkt efter jobbet på torsdagen. 
Kl var ca 2 när jag somnade och då hade jag varit vaken i 21 timmar. 5 timmars sömn blev det innan klockan ringde igen. 

Haha vad ska man säga! Snart är det semester och jag är ledig i 5 hela veckor. Ska njuta varenda sekund. 

Nu ska jag käka äggfrukost sen ska vi börja med alla bestyr inför midsommarfirandet idag. Glad midsommar förresten :D Jag bara älskar denna högtid! Jag uppdaterar er med bilder osv när jag kommer hem. PUSS!

Midsommardagen 2014
Kategori: