arbetstidsförkortning och gaddning

Hej alla fina!

Igår var det gym, matlagning och dusch som gällde innan det var dags att sussa. Gympasset gick hur bra som helst. Sprang 4,07 km på löpbandet som vanligt sen körde jag massvis med magövningar och avslutade med 80 squats. Kändes så jävla skönt att kunna köra all in igen! Dock blir det ingen träning förns på måndag igen då vi drar till Småland imorgonbitti och kommer hem på söndagkväll. Jag är helt galet taggad inför imorgon :D

Idag var det arbetstidsförkortning och jag drog från jobbet redan vid 20 över 12. Åkte direkt till lifestyletattoo i sumpan. Min tatuerare var grym. Trevlig och talangfull! Jag låg under nålen i ca 3,5 timme. Klarade mig finfint men fick bita ihop någon gång då och då. Sista kvarten var dock smärtsam. Men jag fick beröm för att inte säga ett pip under hela tiden. Tror knappt jag rörde en min. En riktig viking! Haha.

Ska tillbaka om 1-2 veckor och fylla ut sidorna med lite kvistar och blad! Sen lite längre fram ska hon även finjustera mina vingar på ryggen. Yey!

Nu ska jag strax lägga mig och försöka sova. Ska ställa kl på halv 9 imorgon för att packa, duscha, äta frukost och fixa mig. Vid 10.00 går bilen mot Småland! 😃

Vi hörs då. PUSS!
Kategori: