bästa dagen på veckan!

Hej alla underbara människor!

Underbara fantastiska dag. Fredag. Min absoluta favoritdag på hela veckan. Jag älskar allt med den. Speciellt när jag öppnar för då tar jag helg redan vid 14.30! Idag var det en öppningsfredag så jag sa tack och hej tidigt. 

Mötte upp mamma o pappa en sväng i jakan efter jobbet sen åkte jag hem. Har lagat god middag och nu chillar jag i soffan. Soffan som blir hämtad av nya ägare på söndag. Vi ska ju flytta ner till Bolinder Strand och vi får nycklarna på söndag så då går första flyttlasset! Im so exited 😀

Jag har även skaffat en ny mobil. Blev en Samsung Galaxy s7 och jag är hur nöjd som helst. Kan inte förstå att jag låg i sängen och grät när jag hade bytt från iPhone till Samsung. Haha. Jag förstod ingenting. Kunde inte ladda ner appar då jag inte förstod hur jag skulle fixa med nytt konto etc. Jag var så förbannad och ångrade mig så mycket så jag bokstavligt talat låg i sängen och grät. Haha! Men efter några veckor var jag hooked och nu skulle jag aldrig ens tänka tanken att byta tillbaka till iPhone!

Planerna för ikväll är lite småpackning och serietittande. Har inte kollat på vampire diaries på över 1 månad. Helt sjukt! Har typ 4 nya avsnitt att se! Så vi hörs senare babes! PUSS!

#tbt 
Ibland saknar jag mitt röda hår!
Kategori: