en långhelg i världsklass!

Hej alla fina!

NU har jag tid för en riktigt fet uppdate! Finally :D

I torsdags åkte vi vid runt 11 tiden. Jag mamma pappa och Edvin. Emelie stannade hemma då Sandra fyllde 25 år och dom hade överraskningsplaner för henne :) 

Vi lyssnade på bra musik och stannade och käkade God lövbiff på Daisys. Solen gassade och sommarkänslorna spratt i hela kroppen!! Vi stannade först till hos min kusin Elin och hennes kille Jimmy. Nickolay som är 5 år och lilla Nickolina som bara var 17 dagar gammal. Ojojoj vilken söt liten flicka. Fick tillochmed mata lilltjejen. Tänk när man själv skaffar barn i framtiden. Jag kommer inte kunna slita blicken en sekund! Vi käkade lite, pratade och gick till lekplatsen. Min kusin Linnéa kom förbi en sväng också. Jättekul att träffa alla igen.
Efter ett tag fortsatte vi mot Anja och company. Det blev umgänge, dans, alkohol, musikquiz och annat skoj innan vi gick och la oss.


På fredagen vart det God brunch. Ägg och bacon! Muuuums! Sen blev det en heldel sol ute på altanen. Sen var det dusch och fix som gällde då Alex, Simon och Nadja (anjas barn) med respektive skulle komma redan vid 15 tiden. Det blev god middag, snack, skratt, dans, volleybollturnering och en och annan tequilashot.. haha! Riktigt lyckad kväll. Vilket gäng vi är alltså!
Fina Tyson!

På lördagen vaknade jag upp och mådde pyton. Fyfan alltså. Efter några timmar ordnade det upp sig och sedan blev det god brunch och dusch som gällde. Efter det åkte jag med Nadja och Benny till deras lägenhet i Eksjö. Ca 45 min ifrån Anja och dom. Vi började med att sola ca 2 timmar på balkongen innan vi gick på promenad till Coop, köpte plocksallader och satte oss på gräset i solen. Årets första picknick och den var supermysig! När vi kom tillbaks så började vi fixa oss. Nadja lockade mitt hår i typ 40 minuter (även fast det är kort så är det otroligt tjockt) och jag sminkade henne. Sedan gick vi vidare till en hemmafest, det blev hederligt ölspel och beerpong sen drog vi till ett jättemysigt uteställe.
Väldigt ovant med lockigt hår till en början men sedan tyckte jag det passade riktigt bra! Får anlita Nadja varje gång jag känner för massa lockar helt enkelt ;)

På söndagen så drog vi tillbaka till Anja och resten rätt tidigt. Vi åt god mat och solade massvis. Spelade lite volleyboll och njöt av livet till fullo. Vid ca 20 över 4 tiden var det dags att åka hemåt igen. Alltid lika tråkigt att skiljas åt från dessa underbara människor!! Vi stannade och åt världens godaste buffé påvägen. Fanns mycket jag också kunde äta. Pannbiff, köttgryta m gräddsås, kycklingspätt, lax, bacon osv osv. Matkoma efter. Vi hamnade i massvis med köer och kom hem vid ca tjugo i tolv.. sen skulle man duscha också. Blev inte många timmars sömn denna natt, inte någon av dom andra nätterna denna långhelg Heller för den delen.

MEN det har det varit värt. Vilken sjukt grym långledighet alltså. HELT FANTASTISK!


Hoppas eran långhelg också var fin och att ni njöt av det fina vädret som vårat älskade sverige bjöd på!

PUSS!
Kategori: