Helgen

Hej alla fina! 

Långledigheten förra helgen kändes som en riktig semester. Man åkte iväg. Var ledig 2 extra dagar. Solen sken och graderna visade höga plus. Nu är vädret mindre roligt.. men men! Vi har hela sommaren att se fram emot. Jag håller alla tummar och tår att det blir en fin sommar detta år.

I helgen har jag hängt med kusiner och vänner, festat, dansat, sjungit, sovit, ätit osv. En lyckad helg! Men det märkts att man inte är 15 år längre. Haha! Jag ser fram emot nästa helg som enbart ska bara fylld med vila, träning och mys med min bästis. 

Nästa tisdag är det dags för Vår Ruset så jag måste få in ett par löparpass innan dess :) det ska bli sjukt kul och jag är grymt taggad!

Just nu ligger jag i badkaret hos mamma och pappa och lyssnar på musik. Drömmen! Mat lagas och doften har spridit sig in hit. Det blir kotletter med god sallad etc. Muuums!


Haha den där pussmunnen kommer fram rätt ofta har jag märkt.. 😂
Kategori: