Tisdag - check!

Idag har jag gjort följande:

● Haft möte med arbetslaget.
● Varit iväg på friluftsliv med barnen. Vi hängde vid vindskyddet barnen har byggt samt kollade på får och deras små lammungar.
● Åt god lunch bestående av kycklinggryta.
● Gick på lunchpromenad. Jag är otroligt glad att vädret börjar tillåta mina promenader igen! 
● Bakade sandkakor i sandlådan samt spelade King på eftermiddagen.
● Drog till gymmet direkt efter jobbet och körde ett riktigt grymt pass!
● Gick förbi jakan centrum och lämnade tillbaka ett par byxor.
● Tog tåget hem.
● Lagade stekta ägg med osttäcke och krydda.

En rätt bra tisdag om du frågar mig! :) Nu chillar jag i soffan framför outsiders. 

Min aktiva dag resulterade i nästan 29.000 steg! Rätt nöjd måste jag säga.

Vi hörs senare eller imorgon. PUSS! 

Kategori: