Bara att klättra upp igen Elise.

Hej alla!
 
Det är nu över 2 år sedan jag bloggade. Det har hänt sååå mycket sen sist. Bra som dåligt.
Anledningen att jag ens tänkte tanken att börja blogga igen är för att jag behöver en nystart i mitt liv. Sist jag bloggade så var mitt liv högre upp på toppen än någonsin förut. Jag skötte mina studier, jag tränade, åt lchf, var självsäker, listan kan göras lång.
Mycket har ändrats och jag trodde det aldrig själv men jag slutade med LCHF. Det började med att jag fuskade 1 gång och sedan blev det flera gånger. Jag körde lchf i perioder men fortsatte fuska och tillslut var lchf inte med i bilden överhuvudtaget längre. Man kan vara hur vacker som helst med extra kilon och ni som trivs med det, rock it! Men för att jag ska må bra i mig själv, för min egen skull, så måste jag komma tillbaka till mitt gamla jag. För det är då jag mår som ABSOLUT bäst! Jag kunde springa snabbt som FAN på löpbandet, folk på gymmet kom tillochmed fram och gav mig beröm, jag körde träningspass efter träningspass och sprang tillochmed 1 mil utan att stanna. Jag mådde SÅ bra av detta och det är dit jag vill tillbaka till.
Jag har tusen recept kvar och känner till lchf utan och innantill. Jag har startat från botten förut så nu är det bara dags att börja klättra uppåt igen.
Jag kan inte lova att jag kommer vara felfri från och med start men mitt mål är att nu bestämma mig en gång för alla. För mig själv! Resan kommer förmodligen vara lång och kämpig tills jag kommer tillbaka till det stadiet när inte suget längre finns kvar efter annat än lchfmat eller tills jag kommer till det stadiet när löppasset inte får en att vilja dö halvvägs in i mål.
Men det kommer komma en dag när jag inte känner för att äta ett skit annat än lchf. Och en dag när jag kommer kunna köra ett 1,5 timmes stenhårt träningspass efter att ha sprungit tills fötterna nästan glöder på löpbandet.
 
Jag kommer såklart skriva om andra intressanta saker också. Eftersom att mitt liv är otroooligt intressant 😉
 
Häng gärna på, kom gärna med kommentarer, tyck till om olika saker, berätta era egna historier, tipsa om olika träningsmetoder eller recept etc etc. Det skulle uppskattas!
 
Nu ligger jag i badet och ska ta en dusch. Efter det ska jag lägga mig i sängen och fortsätta kolla på en serie som heter Good girls. Börjar halv 9 imorgon. Skönt! 
 
Vi hörs och ses. PUSS PUSS! 
 
 
Kategori: