Frustration.

Åh fyfan vilken dag. Ibland vaknar man bara upp på fel sida och allt känns piss. Feel me? 
Var så sinnessjukt trött när klockan ringde imorse. Valde att sova den där extra kvarten (som ändå gjorde mig ännu tröttare), istället för att ha lite extratid att fixa mig. Platta håret eller fixa sminket. 
Somnade med gårdagens smink så hann bara sminka över pyttelite sen fick jag ha min tråkiga bulle uppe på huvudet som jag har varenda jävla dag. Hatar att känna mig ful. Usch. Så ja. Dagen började dåligt tack vare det. Sen var det så otroligt mycket konflikter och tjafs idag som jag kände att jag hade noll tålamod för. Ville bokstavligen bara skrika, gråta och åka hem igen. Sen stör jag mig något så OTROLIGT på folk som lägger sig i andras liv bara för att ha någonting att störa sig på eller folk som tar för givet att saker och ting är på att visst sätt när dom inte har en endaste aning! 
SÅÅÅ. Ibland får man ha jäkla pissdagar. Jag hade min idag. Hoppas att morgondagen blir bättre. 
För att se lite ljus i tunneln så slutade arbetsdagen bra iaf. Jag fick det återigen svart på vitt varför jag jobbar med det jag gör och sliter som jag gör varenda dag. 
Efter jobbet blev det middag (revbensspjäll med vitlökssmör) mmmuums! Sen låg jag och kollade på Good girls på Netflix i soffan tills jag la mig i badet (där jag fortfarande ligger) Och somnade (vaknade nyss). Haha! Slut som artist vill jag lova. 
Och jag är så sjukt jävla less på att aldrig ha ork eller motivation att ta tag i min skit. Plugg eller tvätt eller uppackning av kläder som har legat färdigtvättade i säkert 1 månad nu. Hittar ingenting på morgonen och blir lika frustrerad och irriterad varje gång.
Nej nu får jag rycka upp mig själv. Kosten har jag tagit tag i. Nu är det resten kvar. Ge inte upp! Kämpa! 
 
Slutar detta gnälliga och bittra inlägg med lite härliga bilder som får mig att le. PUSS PUSS!
 
♡♡♡
Kategori: