Helgen.

Party party har denna helg bestått av! Som dom flesta helgerna. Hehe! Skillnaden denna gång jag kör lchf kommer bli när det kommer till alkoholen. Tidigare drack jag enbart sockerfria drinkar och tequilashots. Det funkar inte att köra så enligt mig. För mycket sprit blir inte bra vissa gånger och så är det så j*vla dyrt. Därför ska jag nu bara dricka Spendrups Bright öl, som jag brukar göra vanligtvis iaf. Sen öl som vanligt ute. Märker jag att det påverkar viktnedgången mycket så får jag tänka ut en annan lösning men jag kommer iaf börja så :) 
 
Har iaf gått ner 2 kilo på 3 dagar. Det kallar jag en bra start hehe. Får se hur fort det går nu framöver. Första gången jag började med lchf tog det 3 veckor innan jag började gå ner. Men denna gång känna det som att kroppen kommer vänja sig snabbare. Det återstår att se.
 
Ikväll blir det god middag och massa film tittande. Precis vad jag behöver! Hoppas eran helg har varit lika lyckad som min :) PUSS PUSS! 
 
 
Kategori: