Todays.

Fyfan...
 
Första skoldagen har varit både bra och dålig. Dålig för att vissa saker inte blev riktigt som det var sagt och bra för att jag fick träffa alla underbara barn igen. En sak som är säker är att jag är helt jävla färdig idag. Bokstavligen. Gud va jag svär btw. Så blir det när man inte får svära på jobbet. Då hoppar alla fula grodor ut när man är på hemmaplan. En dålig vana jag får försöka jobba bort. Nu är man ju ändå 25 år gammal (åldersnojja). 
Hämtade ut ett paket på posten efter jobbet sen fortsatte jag hemåt. Sen dess har jag varit sängliggande. Ibland fastnar man i sängen med telefonen. Finns för mycket roligt att klicka runt på nu förtiden.
 
Imorgon är det fredag och även om jag har varit hemma sjuk halva veckan så ska det bli så skönt med lite ledigt. Ledigt utan att förlora pengar och må dåligt denna gång 👍 
 
Nej vet ni vad? Jag är bokstavligen FÖR trött för att laga någon slags mat idag så det får bli en bit brieost. Är inte hungrig ändå. Till frukost åt jag ägg och till lunch blev det kycklingfiléer. Mmmmhhh!
 
Nu måste jag hoppa in i duschen men vi hörs mer imorgon! PUSS PUSS! 
 
 
Kategori: