1 månad. Check!

Hej alla fina!
Förlåt för min otroligt dåliga update senaste tiden men det har hänt mycket i mitt liv senaste tiden och orken och energin för bloggen har inte riktigt funnits där. Men kosten är i full gång fortfarande. Har nu kört i över 1 månad och det känns så så bra! 
Nu är det bara träning jag måste få in som rutin också. Det jobbigaste för min del är nog att jag är så otroligt helvetes trött efter jobbet. Så enda metoden som funkar för mig är att ta med mig träningskläder till jobbet o dra till gymmet direkt efter. Inge hem emellan, det är livsfarligt. 
Mitt plugg ligger jag även efter i. Väldigt mycket tillochmed. Så plugg plugg plugg lär/måste det bli denna vecka som kommer. Ska försöka få in lite träning också. Fan dags för lite uppryckning, nu kör vi!!!
 
 
Svar ja: Man kan beställa LCHF vänlig mat från onlinepizza! Bara så ni vet. Man kan ändra rätterna och göra dom lite som man själv vill. Love it!
Ska lyxa till det med en riktigt god lunch snart som levereras hela vägen till dörren. På söndagar får man lyxa lite. Hehe!
Kategori: