Fingerplock, alkohol, underbara människor och "gyrossallad".

Lördag. Hur underbart? Ligger förtillfället i badet och lyssnar på musik. Musik. Vad skulle jag gör utan det? Ingenaning. Livet skulle vara så mycket tråkigare.
 
Igår efter jobbet så var det fixa och dona inför kvällen då jag bjöd över hjalle för att fira honom lite i efterskott. Hjalle är alltså min kusin för er som inte visste det :) det blev han jag, Alan, Edvin och Emelie. Inte syster Emelie utan Edvins flickvän Emelie. Lite smått förvirrande haha. Men nu börjar man vänja sig. Emelie old och Emelie young kanske man kan kalla dom när vi alla hänger tillsammans, haha. Nej fy va torr jag är 😂. Även fast jag ligger i badkaret. Haha! Nej fy nu va jag torr igen. Hahaha sorry! Man e ju som man e.
Iallafall vi åt gott. Det blev fingerplock. För mig blev det en egen tallrik alá LCHF. Små salladsblad med skagenröra och getost och in i ugnen. Mmmm! Så gott! Bra alternativ om man inte äter kexen eller brödet till.
Sedan satt vi och pratade massvis, skrattade, sjöng osv innan vi fortsatte till matadoren. På vägen hem skulle vi köpa mat på träffen. Jag beställde gyrossallad men märkte när jag kom hem att jag fick en vanlig gyrostallrik. Suck. Bara plocka ut köttet så gott det gick.
Nej men kvällen var verkligen sjukt lyckad och jag vaknade upp med en grym känsla imorse, bortsett från tröttheten och den lilla smulan huvudvärk, haha!
Snart ska jag gå upp och steka lite kött innan jag ska vidare till centrum. Vi hörs sen! PUSS! 
 
♡♡♡
Blicken när han trodde burken skulle ramla, haha!
Kategori: