Livets mat. Livets tjejer.

Alltså mmmmmmhhhhh va gott jag har ätit senaste 2 dagarna!
 
Igår blev det tapas på matadoren med Alan. Vi åt 3 tapasrätter var ungefär och man var mer än nöjd och belåten efter det vill jag lova!
 
Alltså kom igen.... Look at This!
Vi båda delade på musslor, vitlöksfrästa champinjoner och spareribbs med svampsås sen tog jag själv en pepito utan bröd, alltså sallad med kött och bea. Plus getost toast fast jag gav brödet till Alan. Getosten i sig är 2 die for! Vattnas i munnen bara av att kolla på denna bild. 😍👌
 
Idag efter jobbet åkte jag till jakan, handlade plocksallad på Coop sen tog jag tåget i kallhäll där jag blev upplockad av tessi och hanna. Sen åkte vi ner till Julia där hon och Oliwia var. Blev timmar med tjejsnack, middag, valkompassen testade vi alla etc. Älskar mina tjejor! Gaaahh ♡♡♡ 
 
Sallad, kyckling, skagenröra och broccoli. Mmmmh! 
Linsgryta med bröd blev det för tjejerna och även om det doftade ljuvligt så kunde jag inte varit mer nöjd med maten som låg på min tallrik! 
 
Livets tjejer! ♡
Kategori: