Söndag, söndag, söndag

Hej alla underbara läsare! 

Statistiken ökar alltid lite extra på söndagar. Kan det bero på att folk ligger hemma bakis eller bara ligger hemma och såsar i soffan så att man faktiskt har tid att titta in på denna underbara blogg? Ja, mycket möjligt!

Helgerna bara flyger förbi, MEN jag ska inte ha någon söndagsångest idag utan försöka se detta som en hel ledig dag (vilket det är). Så sjukt onödigt att slösa bort en helgdag på att ha ångest. Ioförsig så har jag börjat gilla söndagar mer och mer de senaste åren, men det är fortf en liten bit kvar.

Jimmy ligger däckad på soffan då han promt skulle kolla på en Conor MCgregor dokumentär när man kom hem inatt och ville ta en öl och lyssna på musik *morr*. Så ja, han somnade där helt enkelt. Vet att du läser min blogg så här är ett litet meddelande "Ligg kvar där resten av dagen skitskalle!" Hehe.

Gårkvällen var perfekt. Min absoluta favoritmat of all time. Grillat kött med tillbehör! Samt mina absoluta favorittjejer of all time. Kan inte bli mycket bättre än så.

Flankstek 
En redig jävla angus texasbiff. FYFAN vad jag älskar kött. Mylord. Couldnt live without it! Gör hellre slut med Jimmy än att bli vegetarian. (Skämt åsido) Eller? Ja, vi kan ju hoppas att jag aldrig behöver välja 😂🥩

Efter mat och timmar av snack så körde vi ett asroligt spel. En app som heter Booze N' loose. Ladda ner till nästa partaj, ni kommer inte ångra er! 


Lite såhär kunde det se ut! Alla loggar in via samma Wifi och sen är spelet i full gång. Varsågoda för tipset 😉🍻

Nu ska jag försöka sova en liten stund till. Min adhdhjärna väcker mig ALLTID så sjukt tidigt. Trots att jag somnar sent. Idag vaknade jag liksom 05.45? Och har inte kunnat somna om efter det? Det är ju inte normalt. Får be Jimmy ta fram baseballträt nästa gång så kanske man äntligen kan få sova ut.

Vi hörs förmodligen senare världens bästa läsare. Och idag vill jag ge en EXTRA hälsning till Ted och Arash! Ni rockar

PUSS PÅ ER ALLA! ♡