Spångabo

Hej alla underbara!

Jobbveckan gick superbra. Helt slut när man kom hem dock. Men så är det ibland.
Vi bor i Spånga nu sedan snart 2 veckor tillbaka. Vi åker till jakan och hämtar hit saker då och då. Tur att Jimmy har en skåpbil! 
Igår kom min älskade lillebror hit och hängde med oss hela kvällen/natten. Vi lyssnade på musik, kollade Youtubeklipp, drack öl och körde massa roliga lekar. Sen avslutade det med dansuppvisning från boysen samt klättring i Bonzos kattorn. Haha! Blir alltid galet med detta gäng. I love it!
Jag och Jimmy gick och la oss vid 3 tiden och sen kom Edvin in i sovrummet och berättade en helt galen godnattsaga 😂 Jimmy somnade efter bokstavligen 2 minuter och jag låg och asgarvade ett bra tag innan jag också somnade. Edvin är rolig han! 

Idag så åt vi god brunch till en början sen har vi slappat och kollat serier. Vi käkade goda kycklingfiléer med Jimmys underbara sallad till middag. Efter det åkte jag och Jimmy till jakan och packade med oss massa saker. Edvin väntade här på oss och nu ska vi ha en mega filmkväll! 

Så bra helg! 


#spexgrabbarna #ingakommentarer 😂