Vila i frid. ♡

Helt sjukt. För mindre än 2 månader sedan var vi på talang för att heja fram dig i semifinalen!

I talangstudion.

Min skickliga kollega fixade denna skylt, med lite hjälp av mig och kidsen. Du blev så otroligt nöjd och ringde upp mig för att berätta det samt att du gärna ville ha skylten som ett minne.. Nu fick du tyvärr inte det. Men jag har kontaktat din dotter, och jag ska lämna den till henne ♡

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=704996769596849&id=100002595967685&d=null&vh=i
Klicka gärna på denna länk och lyssna. 

Denna låt har jag hört dig sjunga på karaoken flera gånger sedan jag var 18 år gammal. Jag har bokstavligen blivit HELT trollbunden varenda gång. Det bästa jag någonsin hört inom karaokevärlden. Detta var jag tvungen att berätta för dig i början på året när vi först pratade. Är så glad att jag tog kontakt. Jag hade ju avgudat din röst i så många år.
Kände dig inte väl, men jag vet att du var en snäll, genuin och tacksam person.
Vila i frid fina du, nu får änglarna njuta av din vackra sång uppe i himlen!