Fråga

Hej alla underbara fina följare!

Alltså HUR KUL att jag har fått en kommentar här på bloggen. Är så glad, haha 😂 Ni är ju alltid som spöken här vad gäller kommentarer.


Jag jobbar på skola. Just nu arbetar jag både som resurs på mellanstadiet men också på fritids i årskurs 1.
Jag har tidigare jobbat som resurs till en flicka med diabetes också.
Så mina erfarenheter är rätt så breda inom skolans värld.
En vanlig dag kan bestå av mycket: Skratt, svett, skrik, konflikthantering, föräldrasamtal, dokumentation, möten, rapporter, lekar, planering etc etc.

För ca 1,5 år sedan blev jag klar med min barnskötarutbildning. Men med koncentrationssvårigheter och ett huvud som är i Hawaii mestadels plus ett mående som var på BOTTEN så fick jag kämpa som fan. MEN jag klarade det!

Har jobbat på samma skola i över 6 år nu. Innan dess jobbade jag på förskola i 1,5 år och jag funderar faktiskt STARKT på att söka mig dit igen. Time will tell! 😊 

Hoppas du är nöjd med ditt svar "C". Ställ gärna fler frågor om något mer ploppar upp.

Ha det bäst sålänge 😘