GÖTEBORG, I LOVE YOU!

Hej och FÖRLÅT!

Jag trodde jag skulle orka blogga påvägen hem från Göteborg men jag var helt slut. Resten av semesterdagarna var proppfulla med saker och under veckan har jag varit helt DÖD efter jobbet.

Men HEJ! 

NU får ni eran uppdate. Bättre sent än aldrig ;) 

Våran resa till Göteborg var så så så rolig. Tänk att min pojkvän och sambo även är min absolut bästavän och vi har så jävla roligt ihop!? How lucky am I?

Vi käkade gott, blev helt förälskade i Ölstugan, åkte Voi, gick på barer, träffade folk, missade hotellfrukosten x2, promenerade, förfestade på hotellet, hade sovmorgon med tvtittande ena morgonen då det regnade, serverade varandra dricka och låtsades vara bartenders (jag sög, Jimmy var asrolig!), gick på universeum och såg massvis med djur och testade på roliga saker.

Ja vi hann med mycket skoj under våra 3 dagar och 2 nätter i Göteborg. Underbar stad! 


























Tack för oss Göteborg. På kärt återseende!