Hej dagboken.

Jobbigt med ett välmående som går upp och ner såhär. 

Kan verkligen må så så bra vissa dagar, och andra dagar mår jag inte alls så bra. Nu beror det väl på att jag är hemma från jobbet och automatiskt får ångest över det. Annars känner jag en konstant stress över jobb, utbildning etc. Framtiden ligger precis runt hörnet och jag känner mig inte redo alls.
Vissa saker vill jag bara ha klara för mig, medan andra saker är precis på den plats dom ska vara.

Fundersam och ångestfylld är jag just nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att skaka av känslan. Kolla någon feelgood serie? Söka nya jobb? Tänka framåt? Strukturera upp en plan? Lägga mig och vila? Laga mat? 

Vet ni hur många gånger jag bara vill stänga av min hjärna? Den är på konstant högvarv och jag kan ALDRIG stänga av. Inte ens när jag sover. 

Är ingen negativ eller bitter person. Tro inte det. Ni som känner mig vet hur jag är, hehe. Men just nu behövde jag bara skriva av mig lite. Och då är bloggen perfekt.