Mega update, funderingar, trötthet och memes!

Hej undebara ni! 

Jag är bokstavligen helt slut efter jobbet. Har nog inte riktigt kommit igång ännu efter semestern. Hade mer än gärna varit ledig i 4 veckor till med min kärlek. Sååå bra vi hade det! Oh my! 
Hade gärna vunnit på lotto också. Har sån jobbångest nu alltså. Har nog aldrig någonsin känt såhär tidigare.

Idag hade jag btw en riktig systerdag med min älskade syster Emelie. Vi käkade och kollade film. Sen blev jag hämtad. Lite väl bortskämd är man kanske... MEN jag klagar inte! 😊👍

Måndag och tisdag är iallafall avklarade och sen går veckan lite lättare. Tur det. 
Fan jag vill så mycket just nu. Flytta långt åt helvete, byta jobb, köpa vårat sommarhus som tog HUNDRA ÅR längre tid än vi trodde, inreda hela lägenheten som jag aldrig kommer tillskott med. Ja, vill göra så mycket. Den sista punkten ska jag börja ta tag i lite i veckan iallafall! 

Mådde sjukt bra denna förmiddag och var sjukt positiv till det mesta, så denna bitterhet beror nog lite på trötthet. Är allmänt glad ändå! 
Har en grym pojkvän, världens bästa familj, fina vänner, mat i kylen och tak över huvudet. Det är mer än många andra har, så det är dumt att klaga! Ibland behöver man spy ur sig lite bara.

Nu ska jag gosa med killen som precis kröp ner bredvid mig. Sen blir det sussa!

Bjuder på lite roliga bilder att fnissa till denna tisdagskväll, hehe!

PUSS på er sålänge ♡