Vila i frid ♡

Igår var det en tuff dag. Jag fick mitt från ingenstans ute på skolgården höra att min kollega som jag skrev om tidigare, har gått bort. Hon förlorade sin kamp mot cancern. Fy. Det känns helt overkligt. Så tragiskt. 
Grät så mycket igår och även idag. Såfort jag tänker på det så fylls ögonen med tårar, samtidigt som det känns som det inte är sant.
Stora förändringar och tragedier har en tendens att kännas helt overkliga. Speciellt när det är någon man känner/kände.
Så ja, en tung helg blev det.. 
Tänker så mycket på hennes familj och man. Mitt hjärta går sönder för dom. Usch. Så är det, de är jobbigast för dom som är kvar.. 

Hoppas du har funnit ro fina älskade du, och att du slipper ha ont! ♡ Tack för de åren jag fått lära känna dig och för alla härliga skratt. Du har satt ett spår i mitt hjärta.

♡♡♡