Hela min värld.


Tänk att jag har fått haft dig i hela mitt liv. Bebis, barn, ungdom, vuxen. Det har varit underbart att alltid ha någon där. Med mig. Vart man än varit. Vi har alltid haft varandra. Bråk, skrik, skratt, tårar, lycka, sorg. Vi har gått igenom det mesta.
Trots att man inte pratar varje dag längre eller ses exakt hela tiden så kommer relationen mellan oss alltid vara detsamma. Är verkligen tacksam att jag har fått dig och Edvin som syskon. Och mamma och pappa som föräldrar.


Kollade på I am a killer på Netflix igår. Där var det en man som hade levt i ett helvete sedan dagen han föddes. Hans barndom var hemsk. Och detta får mig att uppskatta min egen barndom så mycket mer. Detta får mig att vilja ge mina egna barn den absolut bästa barndomen när de växer upp.

Behövde bara få ur mig detta.
Ta hand om eran familj. Visa kärlek. Var rädda om varandra! ♡
1 E:

skriven

❤❤❤