I just cant get enought

Vi fick inte nog! Vi åkte tillbaka till kötthallen igår också! Jag har blivit frälst!
Jag har alltid ÄLSKAT kött och det har alltid varit den absoluta favoriträtten så för mig är en butik som denna rena rama himmelriket. Vi köpte återigen supergott kött och det blev en tisdags middag i lyx. Precis som måndagens middag. Hur ska vi toppa detta till helgen? Haha! 
Det finns även en köttsort som är känd världen över för att bokstavligen smälta i munnen. Och detta kött mina vänner, detta kött fick vi smaka en bit av! Jag säger bara WOW. Det smälte verkligen i munnen.
1 kg kostar 1999 kr och enbart 1 bit går på ca 600 kr. Det produceras enbart 1% av detta kött per år i hela världen. Så vi får vara hyffsat snabba med att åka dit och få med oss en bit.
Det börjar vattnas i munnen bara av tanken!


Här har ni det underbara köttet!
Massvis med såser, kryddor, ostar etc.