Lugn och ro


Alltså, DETTA.

Att få komma hem efter en tuff arbetsdag och bara lägga sig i ett varmt bad efter middagen. Vilken underbar känsla. 
Min dag har varit lite sådär skulle jag säga. Har mina dippar ibland sådär. Men nu har jag verkligen varit på topphumör konstant senaste veckorna. Men det kan inte alltid vara topp och idag var det väl dags att känna sig lite depp också. Eller depp skulle jag inte säga. Men jag har känt mig lite låg.
Jaja, bättre blev det när älskling kom och hämtade mig iallafall. Tänk vilken tur att jag får dela mitt liv med honom. Han som gör mig så glad och lycklig, varenda dag. ♡


Med kosten går det bra! Jag kör på med LCHF och jag känner mig redan nu både piggare och lite smalare om magen. Ska bli kul att se hur resultatet ser ut om några månader. När jag även börjat träna dessutom! 👍👏





Bara god mat med LCHF!

Hoppas allt är bra med er och att eran start på veckan har varit skön! :) 

Jag har varit helt slut, hehe. Igår somnade jag redan vid 22 tiden. Vaknade vid 05 och hade svårt att somna om. Men det är inte så konstigt när man somnar som ett ovaggat spädbarn redan vid tio tiden.

Nu är iaf måndag och tisdag avklarade och veckan börjar kännas lite lättare. Inte lång tid kvar tills den efterlängtade helgen är här igen! 🥳

PUSS PÅ ER!