Mat, museum, fest och korvgrillning

Förlåt mina kära läsare för att eran bloggerska är så otroligt seg med sin uppdatering!

Har varit FULLT upp senaste veckan. Rent ut sagt. Med jobb och festligheter. 

Förutom fullt upp med jobb så hade jag Jimmy och min älskade bror en liten ölkväll i fredags. Öl, spel och musik hela kvällen. Edvin drog vidare sen och jag och Jimmy däckade sött i sängen hyffsat tidigt. Eller väldigt tidigt rättare sagt. Iallafall för att vara en fredag.
Under lördagen började jag med att fixa frukost och sedan åkte vi iväg till stan. Vi gick på Livrustkammaren som ligger ungefär intill slottet. Sedan åkte vi hem och åt god middag för att senare dra till Frippe på en "ölkväll". 
Men egentligen så hade jag styrt ihop en överraskningsfest. Så hemma hos frippe var det flera stycken som väntade på oss. 
Och OJ vilken underbar reaktion. Han hade verkligen inte anat NÅGONTING! Sen blev det prat, dans, öl, shots, bål, skratt, spel osv hela kvällen och natten tills det var dags att dra hemåt. En MINST sagt lyckad kväll! Både jag och Jimmy vaknade upp nöjda och belåtna dagen efter :) 








Nu ligger jag i ett bad och bara njuter (samt stinker). Vi har nämligen grillat korv och pinnbröd med barnen idag. Alla kanske inte vet hur mycket man stinker efter att ha stått vid en rökig brasa förlänge men ni som vet, ni vet.
Är även rätt kall efter lång utevistelse så nu är ett varmt bad precis vad jag behöver. 🙏



Förövrigt i livet så rullar det på. Bättre än NÅGONSIN faktiskt. Jag är genuint LYCKLIG just nu och så NÖJD med mitt liv. Så glad över att jag har Jimmy. Så glad över vårat liv tillsammans. Jag är så glad för min familj och mina vänner. Ja. Allt.