Småland, dop, extrafamilj, vlogg!






På fredag drar vi till Småland över helgen. Det är nämligen dags för dop för älskade fina lilla Matheo! Åh vad jag längtar! 
Dessa klänningar har jag beställt hem så jag håller tummarna att dom sitter bra annars blir det panikshoppa påvägen ner och det hoppas jag att jag slipper. Vill ha allt klart innan vi beger oss.
Alltså åh jag längtar verkligen mycket 😍

Matheo! ♡ 

Detta är alltså Nadjas son. Och Nadja är mammas bästis Anjas dotter. Anja har fler barn i både min, Emelies och Edvins ålder och vi alla har i stort sätt växt upp tsm kan man säga.
Våra familjer är som en stor familj! Helt underbar relation har vi till varandra och jag är så glad för det. Alltid lika roligt att träffas allihopa!

Och SE HIT PEEPS. Jag tänkte faktiskt göra en liten vlogg om resan i helgen för att ge er en liten inblick! Kul va?! 😍💥