Godmorgon onsdag!

Imorgon kan man säga imorgon är det fredag! Ni som har följt mig eller ni som känner mig vet att detta är en fras jag använder i princip exakt varje onsdag! Den har förts över till både kompisar, kollegor och även elever, haha :D 
Förra veckan sa jag till en elev "Imorgon kan man säga imorgon är det fredag!" Då svarade han med ett stort leende "Jag vet, jag sa det till mamma imorse!" Haha! Och det hela började långt bak i tiden när jag och brudarna gick på Källtorp. Så det har hållt i länge!

Jag har extremt svårt att komma upp på morgonen. Men när jag väl kommer upp så piggnar jag till rätt fort. Just nu sitter jag på bussen och skriver. Jag kommer komma ca 15 minuter innan jag börjar så jag hinner bättra på sminket. Yey!

Högsta volymen i hörlurarna just nu och humöret är på rätt sida. Win!

HA EN GRYM DAG SNYGGINGAR 😘